Laden Agenda

« Alle Agenda

• Dit activiteiten is voorbij.

Klusmiddag | ouders/verzorgers/leiding

2 april 2023 | 13:00 - 16:00

Beste ouders/verzorgers/leiding,

De blokhut wordt iedere week intensief gebruikt tijdens de draaimomenten van de diverse speltakken, dus moet er af en toe ook wat onderhoud aan gebeuren. Daarom organiseert Scouting Lucas op zondag 2 april een klusmiddag bij de blokhut. Tijdens deze middag hebben we extra handjes nodig om verschillende klussen rondom en in de blokhut uit te voeren. Tegelijkertijd is het een mooi moment om jullie wat beter te leren kennen. Daarom vragen we om jullie hulp!

Als je geen ervaring hebt met klussen is dat niet erg, er zijn ook genoeg kleine onderhoudszaken te doen en vele handen maken daarbij licht werk! Aan het eind van de middag organiseren we een kleine borrel om jullie te bedanken voor het helpen en ook om de middag gezellig af te sluiten. Je bent ook van harte welkom om aan te sluiten bij de borrel.

De klusmiddag zal beginnen om 13.00 uur en zal eindigen om 16.00 uur. We zullen rond 15.00 uur beginnen met de borrel.

Willen jullie laten weten of je deze middag komt helpen? Stuur even een mailtje naar: tomdeschoemaeker@kpnmail.nl

We zien jullie graag op 2 april. Tot dan!

Groeten, namens het bestuur van Scouting Lucas,

Tom De Schoemaeker